Tuesday, December 19, 2017

First Slimming Calming Lotion In Malaysia




Tahukah anda Apa itu aromaterapi.
Jom kita baca serba sedikit dibawah

Asal–usul Aromaterapi wujud sejak 5000 tahun yang lampau. Orang Mesir purbakala adalah yang pertama mengamalkan aromaterapi dengan menguna kaedah merendam tumbuhan yang wangi ke dalam campuran yang mendidih untuk mengeluarkan minyaknya.

Berabad sebelum ini aromaterapi telah digunakan oleh tamadun Cina, India dan Roman yang mengikut cara pengunaannya dari tamadun Yunani purba. Hari ini, aromaterapi telah menampakkan pemulihan kegunaanya sebagai sejenis cara perubatan alternatif. Walupun ianya tidak berupaya menggantikan perubatan tradisional, tetapi ciri–ciri holistiknya boleh menyembuh dari segi minda, jasmani dan semangat.

Aromaterapi berkeupayaan meningkatkan semangat. Ianya mampu melegakan perasaan rendah diri, putus asa, kesedihan, histeria, kebimbangan, masalah tidur dan juga masalah memori.

Kebaikan dari segi perubatan termasuk mengurangkan keletihan, masalah pernafasan, termasuk selsema, sakit kerongkong, lelah dan bronkitis. Lebih penting adalah aromaterapi boleh membersihkan dan memperbaiki kualiti udara.

Ini adalah cari google dari kami sendiri.

Effenzee Myracle Lotion juga menpunyai aromaterapi.
Sebab itu bila anda atau anak anda menggunakannya anda akan rasa tenang disebabkan bahan yang diletakkan ke dalam lotion ini.

Losyen bukan sekadar untuk Kurus tetapi pelbagai fungsi

🌍Layari http://www.effenzee.com.my untuk pelbagai info

WhatApps:+601127870461

Agent Diperlukan SEGERA

#IMLegacy 
#RREEffenzee 
#LosyenKurusMenenangkan
#1stSlimmingCalmingLotionInMalaysia

No comments:

Post a Comment

Hilang Inci dengan CEPAT

Hanya sapu-sapu Effenzee Myracle hilang inci dengan cepat terus Grab losyen kurus sejuk untuk takut naik badan di hari raya nanti.  .  Makan...