Thursday, January 18, 2018

Wangian Bombshell didalam Effenzee Myracle




Tahukah anda bauan Effenzee Myracle sungguh menenangkan seperti Bauan Perfume Bombshell😍.
.
Sedikit Perkongsian buat anda semua 
.

Kajian: Minyak Wangi Victoria’S Secret Bombshell Halau Nyamuk Zika!

Buat penggemar minyak wangi, mungkin ia satu kejutan buat anda. Adanya kajian dari New Mexico State University (NMSU) mendapati minyak wangi Victoria’s Secret iaitu Bombshell sangat efektif menghalau nyamuk pembawa virus!

Bombshell memang jadi kegilaan kerana harumannya sangat menusuk dan sedap. Kajian itu mendapati dua jenis nyamuk iaitu Aedes albopictus dan Aedes aegypti (nyamuk penyebar virus Zika) boleh diusir menggunakan minyak wangi ini. 

Pengkaji mendapati produk yang mengandungi DEET iaitu bahan lazim dalam penyembur serangga memang mampu mengusir nyamuk sejak dahulu lagi. 

Selain itu, produk yang menggunakan minyak lemon eucalyptus turut berfungsi seperti DEET. Dan ternyata, ia memang dijadikan formula utama dalam minyak wangi ini. Hebat kan!

Nyamuk tidak tertarik dengan badan manusia yang mempunyai aroma tersebut seterusnya membuatkan anda lebih selamat! Tambah kajian itu, aroma dari wangian Bombshell itu mampu melindungi badan manusia dari nyamuk sehingga 2 jam!

Jadi selepas ini, anda bolehlah mencuba menggunakan wangian ini untuk mengelak dari digigit nyamuk. - CARI Infonet



Berminat dengan Effenzee Myracle

AGEN DIPERLUKAN SEGERA 

No comments:

Post a Comment

Hilang Inci dengan CEPAT

Hanya sapu-sapu Effenzee Myracle hilang inci dengan cepat terus Grab losyen kurus sejuk untuk takut naik badan di hari raya nanti.  .  Makan...