Thursday, July 26, 2018

Sejuk Mampu Hilang Lemak

Bagaimana Lemak Boleh Hilang Dengan Sejuk ye😀


Pernah tak pergi pusat perlangsingan terkemuka macam slim world,london weight,Dora atau apa sahaja Pusat Perlangsingan Terkenal?
Jika tak pernah ini yang kami bawakan konsep dari pusat perlangsingan terkenal itu sendiri.

“Kurus dan Cantik hanya berada di rumah tanpa keluarkan beribu-ribu ringgit”

Losyen yang digunakan sama macam losyen dipusat perlangsingan tetapi harga yang lebih ekonomi dan lebih jimat!

Sebenarnya pembakaran lemak secara sejuk adalah lebih bagus berbanding hangat,seperti yang digunakan oleh pusat perlangsingan.Sebab itu ramai memilih pembakaran lemak tanpa terseksa lebih-lebih artis😀

Ya,ini kebanyakan orang tidak mengetahui!Saintis sendiri mengakuinya.

*Manusia Ada Dua Jenis Lemak*
Menurut fakta, manusia ada dua jenis tisu lemak. Lemak putih adalah jenis lemak tepu yang akan berkumpul lalu menjadikan bahagian-bahagian tubuh gemuk. Ia akan terus-menerus disalurkan ke dalam darah untuk membakar otot.

Manakala, tisu lemak coklat pula digunakan oleh tubuh untuk menghasilkan kehangatan jadi, lebih sejuk tubuh anda rasa, lebih banyak lemak coklat yang akan terhapus.
.
*Penjelasan Saintis Tentang *
Penukaran Lemak Putih Kepada Lemak Coklat
Menurut saintis, tatkala tubuh manusia berada dalam suhu atau cuaca yang sejuk, lemak putih dalam badan akan bertukar menjadi lemak coklat. Lemak itu akan bantu menghasilkan suhu panas seterusnya hilang dan terhapus.

Penulis dan penceramah bebas, Timothy Ferris menjelaskan kepada Dr. Oz bahawa, terapi ais akan dapat merangsang hormon bagi membantu mengurangkan berat badan. Boleh gunakan ais paket untuk diletak pada bahagian-bahagian badan yang tertentu bahkan mandi air ais juga dikatakan mampu berfungsi untuk mengecutkan seterusnya menghapuskan lemak

Tetapi Losyen Effenzee sendiri bersifat Sejuk amat mudah digunakan berbanding perlu membawa peket ais.Setiap kali mahu menghilangkan lemak,hanya sapu-sapu sahaja.

Sebab itu ramai pengguna #EffenzeeMyracle mampu hilang Inci dalam masa 3-5 Minit!Terbukti Berkesan👍

Tidak perlu memikir beg ais atau ketulan ais itu sendiri

Mudah bukan😀?

Bolehlah Grab 3 Tiub harini
memandangkan Offer yang diberikan

Sharing Is Caring 💖
Dari Kak IM

Info Lanjut tekan link wasap ini: +601111983461

AGEN DIPERLUKAN SEGERA! 

No comments:

Post a Comment

Hilang Inci dengan CEPAT

Hanya sapu-sapu Effenzee Myracle hilang inci dengan cepat terus Grab losyen kurus sejuk untuk takut naik badan di hari raya nanti.  .  Makan...