Thursday, November 2, 2017

Bahan Utama Effenzee Myracle

===========
VEGATOL IVY
===========


Tumbuhan English ivy/ hedera helix adalah tumbuhan malar hijau memanjat yang tumbuh 3-50 meter dan nama botani adalah Hedera helix. Ia mempunyai, stem cell yang kuat dan melekat pada dinding dan pokok dengan menggunakan akar yang cangkuk.
       Tumbuhan ini mempunyai anti-kulat, anthelmintic, molluscicidal, anti-mutagen dan juga ciri-ciri kawalan selulit besar dan termasuk dalam krim Cellumend kami.
       Aplikasi topikal produk berasaskan English ivy-ditandakan untuk digunakan dalam persediaan sebagai anti-selulit, berat badan dan bersifat emolien dan meghilangkan kegatalan dalam penggunaan produk penjagaan kulit.
       Dalam kisah orang dahulu tumbuhan English ivy/ hedera helix telah dikenali sebagai bahan herba dalam merawat  selulit dan anti-lemak ubat dan rawatan.
       Ia mempunyai daun yang berkilat, daun hijau gelap yang pucat di bahagian belakang dan seperti kulit, ganti dan petiolate. Daun boleh menjadi apa-apa pelbagai bentukdari segi tiga untuk palmate-lobulate atau bentuk bujur dan di hujung kepala bunga.
       Ini adalah tumbuhan memanjat yang biasa di hutan Eropah dan bahagian-bahagian yang digunakan adalah kayu dan, yang lebih penting, daun.
       Ivy (Hedera helix) mengandungi ekstrak Hederin (Hederine), sebuah saponin aktif yang bertanggungjawab untuk perlindungan saluran darah dan pengurangan kebolehtelapan. Ivy lagi membantu reabsorb yang edemas hadir pada peringkat awal selulit.
       Ia mempunyai aplikasi yang besar dalam kosmetik sebagai ejen cellulitic kerana sifat-sifatnya sebagai pembunuh anti-radang dan kesakitan yang disediakan oleh saponosides dan flavonoid. Flavonoid yang menjalankan tindakan perlindungan lebih rambut, yang adalah mengapa ia sering dimasukkan ke dalam produk penjagaan rambut.
       Fungsi utama hedera helix ini adalah sebagai sebatian yang membantu peredaran darah komponen lain yang akan diserap oleh kulit, sementara juga membantu untuk mengeluarkan bahan buangan dan lemak membina-up dari tisu dan membantu lemak pelepasan daripada sel-sel.
       Saponosids dalam English ivy membantu komponen lain yang hadir untuk diserap oleh kulit dan membantu lipid (kandungan lemak) yang diisi dalam adipocytes (sel lemak) untuk kembali ke dalam aliran darah dan akan digunakan sebagai sumber tenaga atau menjadi dihapuskan.
       Saponosids dalam English ivy/ Hedera helix  adalah surfaktan semula jadi, yang melegakan kesesakan dalam sistem limfa dan membuat lipid larut. Ia juga akan membantu meningkatkan penghapusan sisa metabolisme sel.
       Bahan Hedera helix adalah extrac daripada batang dan daun ivy, Hedera helix, digunakan sebagai agen penyesuaian kulit dalam pembuatan kosmetik

Untuk Mendapatkan Effenzee Myracle Lotion
WhatApps:+601127870461

SELLER DIPERLUKAN SEGERA


No comments:

Post a Comment

Hilang Inci dengan CEPAT

Hanya sapu-sapu Effenzee Myracle hilang inci dengan cepat terus Grab losyen kurus sejuk untuk takut naik badan di hari raya nanti.  .  Makan...