Sunday, April 1, 2018

Tips Kecilkan Lengan


Tips Kecilkan Lengan💪

#1 Kawal Kalori
Anda harus tahu saiz pengambilan kalori yang diambil setiap hari.Fokus kepada kualiti makanan dan bukannya kepada kuantiti makanan.
Mengurangkan lemak dilengan sebenarnya lebih mudah berbanding di bahagian badan yang lain seperti perut dan pinggul. Wajib amalkan Diet Sihat!

#2 Hidrasi
Tahukah anda bahwa 70% bahagian lengan adalah terdiri dari air? Dan selebihnya adalah otot.
Jika anda mahu mengurangkan lemak di lengan, anda harus tahu mengawal kadar pengambilan air dan hidrasi badan anda.
Anda harus minum 8 hingga 12 gelas air sehari kerana dengan meminum air cukup anda sebenarnya dapat mengeluarkan toksin  daripada badan.

#3 Paksa Lengan Untuk Bersenam
Bersenamlah. Ada pelbagai jenis senaman lengan yang boleh anda lakukan. Pastikan anda lakukan senaman yang bersesuaian dengan jantina anda.Kebiasanya senaman yang anda boleh lakukan adalah dengan mengangkat botol mineral yang size 500ml ke atas dan lakukan secara berulang, bermula dengan kiraan 10 dahulu dan tambah bila dah selesa. Buat ke dua-dua belah lengan kalau buat satu aje kan lain pulak sado sebelah.Jangan lupa sapu Losyen Ajaib Effenzee sebelum memulakan senaman

#4 Sumber Makanan Yang Baik
Jika anda mempunyai berat badan berlebihan, kawal cara pemakanan anda. Cuba ambil makanan yang mempunyai zat protein (ikan, daging yang tidak berminyak) serta karbohidrat (sayuran dan buah-buahan)

#5 Lakukan Regangan
Siapa kata anda tidak akan ada masa untuk lakukan senaman jika masa anda hanya tertumpu untuk berada di pejabat?
Meskipun anda duduk di meja pejabat sepanjang hari, sekali-sekala, lakukanlah regangan lengan. Setidak-tidaknya, ia dapat menghapuskan lemak lengan anda. Jangan malas untuk menggerakkan lengan anda!
Dalam masa yang sama, ia turut biasa melancarkan aliran darah ke seluruh badan.

#6 Menari
Tahukah anda jika anda menari selama 30 minit sehari anda sebenarnya dapat menghapuskan lemak di lengan?
Menari dapat penggalakkan pergerakkan lengan anda tanpa anda sedari, bahkan ia juga tidak menyakitkan kerana anda sedang berseronok kala melakukannya 

#7 Lompatan “Jumping Jack”
Ada pakar senaman yang berpendapat bahawa kaedah senaman lompatan “jumping jack” ini dapat menghapuskan lemak di lengan.
Dalam masa yang sama, senaman lompatan ini turut bisa menguatkan otot-otot di badan.

#8 Lompat Tali & Tekan Tubi
Kedua-dua perbuatan ataua senaman ini sememangnya memerlukan pergerakkan tangan. Tekanan yang diberikan kepada bahagian tangan, lengan dan bahu secara tidak langsung bisa merangsang pembakaran lemak.

#9 Sapuan Losyen Effenzee Myracle
Sapuan losyen effenzee secara konsisten 5x sehari sambil buat urutan kejut lemak.
Anda akan dapat cara urutan exclusive setelah losen berada di tangan

Jadi, apa anda tunggu lagi? Manfaat kesemua langkah ini untuk buang lemak berlebihan di bahagian lengan. Say no more to flabby arms! Tetapi harus diingatkan supaya anda perlu rajin. Jangan malas lakukan senaman serta tahan nafsu daripada makan makanan berkalori penuh juga sapuan Losyen secara konsisten ye!

CreditedTo:MrTengkuAsmadi

#SharingIsCaring💖

Sharekan kepada sahabat anda

#IMBeautyConcepts|#IMLegacy
#TipsKecilkanLengan

Untuk Dapatkan Losyen Ajaib
WhatApps:+601111983461

No comments:

Post a Comment

Hilang Inci dengan CEPAT

Hanya sapu-sapu Effenzee Myracle hilang inci dengan cepat terus Grab losyen kurus sejuk untuk takut naik badan di hari raya nanti.  .  Makan...